La presidenta de l‘Associació de Moda Sostenible de Barcelona, Sílvia Calvo, va visitar ahir el Centre Especial de Treball (CET) de GrupXamfrà. Es tracta d’una primera presa de contacte per iniciar una col·laboració amb aquesta entitat, referent en el sector de la moda.

L’Associació de Moda Sostenible de Barcelona defensa el respecte als professionals de la confecció i potencia l’ús de materies primeres sostenibles per reduir l’impacte ambiental. Entre les accions que desenvolupen s’inclou el Foro de Moda Sostenible, el festival internacional Barcelona Ethical Fashion Fest i diverses accions de comunicació i sensibilització sobre el siginificat real de la moda sostenible i les propostes existents en aquest camp.