Aquest dilluns hem tingut el privilegi de tindre un reconeixement del programa Làbora, un programa per al foment de l’ocupació de les persones amb dificultats d’accés al mercat de treball, liderat per l’Institut Municipal de Serveis Socials de l’Ajuntament de Barcelona.

Aquest programa tracta d’un mercat laboral reservat a les persones en risc d’exclusió social, gràcies al qual les organitzacions trobem la persona que millor encaixa amb les seves necessitats de contractació laboral, seguint criteris d’ocupació per competències. El treball en xarxa entre Serveis Socials i un equip de professionals permet oferir assessorament i suport en la selecció del millor perfil i acompanyar a la persona candidata de manera individual en la seva adaptació al nou lloc de treball.

Es un projecte de responsabilitat social i, alhora, ens permet formar part d’un projecte de ciutat que treballa per afavorir la igualtat d’oportunitats entre la ciutadania.

Des de el GrupXamfrà seguim i seguirem amb aquesta labor que tant hi creiem.