El proper 2 d’octubre, l’empresa social Koiki, l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat i la Fundació NouXamfrà, sumen energies per posar en marxa un projecte per a que el comerç de Sant Feliu que no disposi de lliurament a domicili pugui oferir als seus clients la possibilitat de rebre la compra a casa sense cap cost.

Paral·lelament, totes aquelles persones que feu alguna compra on-line, també podreu escollir la opció de Koiki per al lliurament del vostre paquet a casa (per a més informació www.koiki.eu).

Amb l’activació d’aquest servei, la Fundació NouXamfrà passa a ser el punt Koiki de Sant Feliu de Llobregat. Aquest servei de missatgeria el realitzaran els nostres treballadors del C.E.T. en bicicleta o caminant, aportant un doble valor a la societat: la inserció laboral de persones amb discapacitat intel·lectual i alhora reduint les emissions de CO2.

foto de NouXamfrà.