“Diuen que ‘d’un gran mal en surt un gran bé’ i encara que l’arribada del covid’19 no és una cosa que ningú hagués desitjat, també és cert que, d’alguna manera, està generant noves oportunitats i que, com tot en aquesta vida, també té la seva part positiva per a qui vulgui veure-la.

Des de Gonsi vam voler fer unes màscares protectores, però això no era tot. En l’ADN de Gonsi estan molt palesos valors troncals com la transparència, la col·laboració, l’honestedat i per descomptat la sostenibilitat, així que estudiem com podíem aconseguir que les mascaretes de Gonsi fossin molt més enllà de la seva funció bàsica de protecció enfront del virus i plasmessin els valors de la companyia. El resultat no podria ser millor: unes màscares dissenyades i confeccionades segons els principis de l’economia circular amb les quals no sols contribuïm a minimitzar les cadenes de contagi sinó que també col·laborem a fer d’aquest món un lloc millor.

Es tracta d’unes màscares artesanes i amb compromís social, dissenyades i confeccionades per Fundació Nou Xamfrà (Sant Feliu de Llobregat – Barcelona). Cada màscara és única i darrere de cadascuna està l’esforç i la professionalitat de cada persona que forma part de l’equip de la Fundació i el seu compromís amb la sostenibilitat.

Ha estat genial veure com s’han obert col·laboracions amb empreses que estan alineades amb la sostenibilitat i és gairebé màgic veure com quan ens ajuntem diferents organitzacions, de diferents sectors i activitats però amb un objectiu comú, millorar la qualitat de vida de les persones i protegir el nostre mig-ambient, els projectes flueixen amb una naturalitat espectacular. I així ha estat.

Gràcies a tot l’equip de Fundació NouXamfrà liderat per Anna Clavé, per tot l’afecte i dedicació que han bolcat en aquesta producció artesanal fent que tot fos molt fàcil.”

Font de la notícia: GONSI, per Marta Mir