Cada projecte que realitzem a la Fundació va de la mà d’empreses que comparteixen una visió i uns valors, així va ser com vàrem començar la col·laboració amb l’empresa de comunicació Ladébut, molt més que una agència de màrqueting digital.

Amb la pandèmia actual i la impossibilitat de realitzar esdeveniments presencials, s’han llançat a preparar celebracions d’empreses en format digital, nosaltres des de la Fundació hem realitzat les “Caixes Màgiques” que portaran a cada racó del territori espanyol la màgia de Nadal.

Hem realitzat més de 500 “caixes màgiques” dins la campanya que l’empresa RITUALS ha realitzat per poder seguir celebrant Nadal amb tots els seus treballadors, aquest any la celebració serà virtual i en el nostre Centre Especial de Treball hem empaquetat els ingredients per poder celebrar-ho.