Des de la Fundació hem participat en la Jornada d’Herois en les escoles Garbí-Pere Vergés.

Projecte que neix dins el marc de l’Ètica, el projecte “Herois” neix per fer que els alumnes de Garbí Pere Vergés vagin més enllà del seu entorn més proper i coneguin altres realitats, organitzacions i persones que treballen per als més vulnerables, o projectes socials diferents; i així es plantegin com poden ajudar-los a donar solucions a aquestes mancances o necessitats.

El projecte es desenvolupa a 4t d’ESO i, parteix d’uns reptes reals i significatius que són els que cada any ens plantegen entitats solidàries, els quals els han de dur, per una banda, al desenvolupament de la seva consciència i compromís social, i per l’altra, a fer créixer la tasca solidària i de millora d’aquestes fundacions o organitzacions.

Durant el curs 2020-21 els alumnes podran col·laborar amb entitats com Pallapupas, Engrunes, Espigoladors i Fundació NouXamfrà, dissenyant activitats de sensibilització, difusió i recaptació de fons.

Des de la nostra Fundació volem agrair el fet de comptar amb nosaltres en aquesta iniciativa, és un gran repte tenir l’oportunitat de presentar la nostra Fundació i apropar el nostre projecte a joves de la nostra comunitat.