GrupXamfrà és una corporació compromesa amb l’ètica, les bones pràctiques i la transparència. Per això, volem fer visible i accessible a tothom aquella informació referent a la gestió interna i a les finances de les nostres entitats.

En compliment de la Llei 19/2013 de transparència publiquem de manera clara i entenedora els diferents documents
que avalen la integritat de la nostra actuació.

Memòria Fundació NouXamfrà 2017
Informe Auditoria Fundació NouXamfrà 2017
Informe Auditoria Fundació Xamfrà Sant Miquel 2017

Estatuts Fundació NouXamfrà i Fundació Xamfrà-Sant Miquel

Descarrega els nostres estatuts

Estatuts Fundació NouXamfrà
Estatuts Fundació Xamfrà-Sant Miquel

QUALITAT

L’any 2001, l’aleshores Associació Taller Sant Miquel / ATSM, va apostar per implementar un Sistema de Gestió de Qualitat, la certificació ISO 9001:2000. El primer certificat emès té data de 2 de febrer de 2004 i des d’aleshores, s’ha anat renovant cada any. Actualment estem en el procés d’actualització vers a la certificació ISO 9001: 2015.

El fet de disposar d’una eina de gestió que identifica les necessitats dels nostres clients i usuaris i, per tant, que ens permeti garantir una correcta gestió, ens ajuda a posar ordre a la nostra feina.

La realitat confirma l’operativitat d’aquest model organitzatiu de gestió per processos, orientat a la satisfacció dels nostres usuaris i clients a la millora contínua.

Política de Qualitat

TREBALLA AMB NOSALTRES

Qualsevol convocatòria que tinguem per a treballar a GrupXamfrà, ja sigui de forma remunerada o com a persona voluntària, la fem pública a través d’aquesta web i està oberta a rebre qualsevol candidatura que encaixi amb les característiques requerides.