GrupXamfrà és una corporació compromesa amb l’ètica, les bones pràctiques i la transparència. Per això, volem fer visible i accessible a tothom aquella informació referent a la gestió interna i a les finances de les nostres entitats.

En compliment de la Llei 19/2013 de transparència publiquem de manera clara i entenedora els diferents documents
que avalen la integritat de la nostra actuació.

Memòria Fundació NouXamfrà 2019
Memòria Fundació Xamfrà-Sant Miquel 2019
Informe Auditoria Fundació NouXamfrà 2017
Informe Auditoria Fundació Xamfrà Sant Miquel 2019

Estatuts Fundació NouXamfrà i Fundació Xamfrà-Sant Miquel

Descarrega els nostres estatuts

Estatuts Fundació NouXamfrà
Estatuts Fundació Xamfrà-Sant Miquel

QUALITAT

L’any 2001, l’aleshores Associació Taller Sant Miquel / ATSM, va apostar per implementar un Sistema de Gestió de Qualitat, la certificació ISO 9001:2000. El primer certificat emès té data de 2 de febrer de 2004 i des d’aleshores, s’ha anat renovant cada any. Actualment estem en el procés d’actualització vers a la certificació ISO 9001: 2015.

El fet de disposar d’una eina de gestió que identifica les necessitats dels nostres clients i usuaris i, per tant, que ens permeti garantir una correcta gestió, ens ajuda a posar ordre a la nostra feina.

La realitat confirma l’operativitat d’aquest model organitzatiu de gestió per processos, orientat a la satisfacció dels nostres usuaris i clients a la millora contínua.

Política de Qualitat

TREBALLA AMB NOSALTRES

Qualsevol convocatòria que tinguem per a treballar a GrupXamfrà, ja sigui de forma remunerada o com a persona voluntària, la fem pública a través d’aquesta web i està oberta a rebre qualsevol candidatura que encaixi amb les característiques requerides.