El projecte educatiu es desenvolupa en tres àrees d’intervenció que s’engloben dins

l’Acció Tutorial:

Àrea Laboral

Treballem els mòduls formatius a cada taller per l’assoliment de competències professionals.

• PFI (Programes de Formació i Inserció)
  • IFE ( Itineraris Formatius Específics)

S’inclouen pràctiques en centres de treball.

Àrea Formació General

Treballem les competències instrumentals bàsiques de forma funcional.

Enfoquem l’aprenentatge a l’autonomia, la vida quotidiana i els interessos de l’alumnat acompanyant-los a l’etapa de la vida adulta.

Àrea Transversal

Realitzem activitats dirigides al creixement personal, el procés maduratiu cap al món adult i l’autogestió emocional. Les activitats complementàries són:

PFI – Programes de Formació i Inserció

Fundació Xamfrà
  • Operacions auxiliars en el punt de venda.
  • Preparació de comandes.
  • Manipulació i moviments amb transpalets i carretons de mà.
  • Atenció bàsica al client.
  • Operacions auxiliars d’emmagatzematge.
Fundació Xamfrà
  • Operacions bàsiques d’ aprovisionament, pre-elaboració i conservació culinàries.
  • Ajuda en l’elaboració culinària, elaboració i presentació de preparacions senzilles.
Fundació Xamfrà
  • Arranjament d’habitacions i zones comunes en allotjaments.
  • Realització d’activitats de planxat i arranjament de roba pròpies d’establiments d’allotjaments.
  • Assistència en el servei d’aliments i begudes.
  • Operacions bàsiques d’aprovisionament, preparació i presentació de begudes senzilles i menjars ràpids.
Fundació Xamfrà
  • Mecanització de fusta i derivats.
  • Ajustament i embalatge de mobles i elements de fusteria.
  • Muntatge i instal·lació d’elements de fusteria i moble.
  • Preparació dels equips i dels mitjans d’aplicació.
  • Aplicació de productes d’acabat superficial amb mitjans mecànic-manuals en fusteria i moble.
  • Condicionament de la superfície per a l’aplicació del producte final i control de l’assecatge en productes de fusteria i moble.
Fundació Xamfrà
  • Operacions auxiliars per a la producció i manteniment de plantes en vivers i centres de jardineria.
  • Operacions auxiliars per a la instal·lació de jardins, parcs i zones verdes.
  • Operacions auxiliars per al manteniment de jardins, parcs i zones verdes.

IFE – Itineraris Formatius Específics

• Tècniques Bàsiques de Marxandatge
  • Atenció al Client
  • Preparació de Comandes i Venda de Productes
  • Treballs de Reprografia
  • Formació en Centres de Treball
Fundació Xamfrà

Les famílies i l’escola compartim la tasca d’educar. Les famílies del centre lideren Xamfamílies: espais i moments de trobada per compartir, tot creixent i abordant les inquietuds que van sorgint.

“Cada ser humà té una combinació única d’intel·ligència. Aquest és el desafiament educatiu fonamental”

Howard Gardner