Confecció

Servei de confecció amb taller propi on fabriquem productes a mida per a tot tipus de clients i empreses de diferents sectors, amb garantia de qualitat, experiència, valor social i cura del medi ambient.

• Confecció i disseny d’uniformes laborals. Ens podem encarregar de la producció sencera o d’una part del procés, des del patronatge i l’escalat i fins a la fabricació de cada article. Ens adaptem a les necessitats i requeriments del client i mantenim preus competitius al mercat.
  • Elaboració integral de mostraris de cortines.
  • Confecció de tot tipus de productes com: línia per a nadó, roba per a la llar, productes de moda.
  • Regals d’empresa
  • Confecció i venda de bosses, a través de botiga online
  • Magatzem propi.

Jardineria i serveis forestals

Jardineria i serveis forestals per a empreses públiques i privades, institucions i particulars amb garantia de qualitat, experiència, valor social i cura del medi ambient.

• Disseny, plantacions i manteniment de jardins i espais verds, tant d’àmbit públic com privat.
  • Conservació i neteja de parcs, vials urbans, parcel·les, urbanitzacions i boscos.
  • Treballs forestals (desbrossaments, aclarides i franges de seguretat)
  • Gestió de l’arbrat (podes especialitzades, esporgues, tales i plantacions)
  • Neteges vials
  • Gestió i manteniment de xarxes de reg
  • Tractaments fitosanitaris i control de plagues.
  • Magatzem i viver.
  • Flota de vehicles industrials.

Hostaleria i càtering

Servei d’hostaleria i càtering a mida per a empreses, institucions i particulars a les instal·lacions del client o en espais propis de GrupXamfrà.

• Càtering a mida del client per a jornades, conferències, reunions i esdeveniments de tot tipus. Preus molt competitius amb opció de contractar cambrers o sense. Adaptem la proposta del menú a les necessitats del client, i oferim diferents opcions d’esmorzars i coffee breaks, aperitius, còctels, dinars, berenars… tant a peu dret com en taules. El servei inclou parament complert (taules altes, copes, estovalles, etc.), transport, muntatge i desmuntatge. Consulteu el nostre catàleg de càtering.
  • Servei de cafeteria i restauració al menjador de la Fundació. Podem oferir un ampli ventall de possibilitats a mida del client, amb productes de proximitat i de temporada. També podem preparar menús per a grups, pensats per a trobades familiars i d’amics, festes d’aniversari i altres tipus d’esdeveniments. Consulteu el nostre catàleg de menús.
  • Teambulding social: Activitats per a empreses dirigides als treballadors i pensades per a reafirmar la imatge de l’empresa compromesa amb l’entorn social i la discapacitat. Proporcionem una experiència diferent i enriquidora que reforça els vincles de l’equip. Es realitza en grup i de manera conjunta amb els usuaris de GrupXamfrà. Podem fer diferents tallers de cuina (temàtics, concursos, creatius). Disposem d’una cuina completa i equipada amb taules de treball i d’un menjador diàfan amb llum natural per a unes 60 persones. Posem a disposició dels participants tot el material i estris de cuina necessaris.
  • Professionals amb experiència, formació especialitzada i gran implicació.
  • Cuina completa pròpia i ben equipada.
  • Productes de proximitat.
  • Gestió responsable dels residus produïts pel servei.
  • Menjador diàfan amb llum natural amb capacitat per a 60 persones.
  • Altres espais propis de GrupXamfrà.

Enclavaments laborals

Servei per a empreses on els treballadors del Centre Especial de Treball (CET) realitzen una prestació d’obra i servei en instal·lacions pròpies del client segons les tasques contractades.

• Prestació del servei integrat dins el procés de producció de l’empresa.
  • Tasques de control de qualitat dels productes, preparació de comandes, picking en magatzem, checking, manipulació d’encaixats i etiquetes, logística inversa.
  • Tasques supervisades per monitors del CET que es desplacen a l’empresa garantir la correcte prestació del servei.
  • Equip base fixe i possibilitat d’ampliació per a campanyes i puntes de feina.
  • Contracte per enclavament laboral: de tres mesos a durada màxima de tres anys, prorrogable per períodes no inferiors a tres mesos.
  • Enfocats a la total satisfacció dels nostres clients.
  • Flexibilitat i adaptació als canvis sobtats de producció.
  • Qualitat i traçabilitat de forma instantània.
  • Relació de confiança.
  • Estabilitat
  • Avantatges fiscals a l’hora de contractar.
  • Assessorament en el compliment de la LGD – La Llei General de la Discapacitat (antiga LISMI) i en el desenvolupament de la seva Responsabilitat Social Corporativa.

Fusteria

Servei de fusteria per a empreses, institucions i particulars amb garantia de qualitat, experiència, valor social i cura del medi ambient.

Activitat artesanal de taller de fusta que comprèn totes les fases de la fabricació, des del disseny i producció fins al condicionament.

• Projectes de fusteria a mida i de diferents dimensions.
  • Activitat artesanal inclosa l’ebenisteria personalitzada.
  • Possibilitat de realitzar totes les fases de fabricació: disseny, producció i manipulació.
  • Manteniment de mobiliari urbà i zones de jocs infantils.
  • Taller de fusteria.
  • Maquinaria especialitzada.
  • Professionals amb experiència, amb formació especialitzada i alta implicació.

Bosses

Bosses exclusives, practiques i modernes. Estan confeccionades de manera artesanal, amb garantia de qualitat, experiència, valor social i cura del medi ambient.

• Confecció i venda de bosses tant per a empreses, per venta propia o regal promocional, com per a particulars, en venta a través de la botiga online.
  • Magatzem propi.

Serveis de logística

Serveis d’externalització i outsourcing de processos del negoci: manipulats, preparació de comandes, logística inversa, operacions i recepcions de productes.

• Manipulats: serveis i operacions en línia d’assemblatge, embalatge, empaquetat, etiquetatge i d’embolcall retràctil i blisters, construcció de kits de components, incloent la gestió de materials i de comandes, preparació de lots i obsequis d’empresa, mailings mecanitzats i manuals i control de qualitat.
  • Preparació de comandes: palets complets amb sortida directa per l’expedició, caixes completes sense picking previ, picking d’unitats en caixes de paqueteria i comandes mixtes.
  • Logística inversa: gestió del reciclatge de productes.
  • Professionals amb experiència, formació especialitzada i gran implicació.
  • Magatzem i nau industrial pròpia.
  • Servei eficient que permet minimitzar costos al client amb garantia de qualitat.

Lloguer d’espais

Tenim possibilitat de llogar espais on posem a disposició d’empreses i particulars els nostres equipaments per organitzar esdeveniments, jornades, congressos, reunions, celebracions… en un ambient relaxat i amb l’equipament necessari.

• Lloguer d’espais i sales amb llum natural per a esdeveniments, reunions i activitats.
  • Ens adaptem a les necessitats del client i oferim la possibilitat de prestar l’equipament i el servei necessari per a l’activitat o només el lloguer de l’espai.
  • Espai propi per aparcament de vehicles.
  • Espai Atri/vestíbul: espai diàfan amb llum natural de 120 m2 amb capacitat per a 90 persones. Per a presentacions, congressos, celebracions i càterings.
  • Sala Menjador: espai diàfan amb llum natural de 100 m2 amb capacitat per a 60 persones. Per a dinars, presentacions, celebracions i càterings.
  • Sales d’activitats: per a cursos i tallers de cuina i altres activitats a mida del client.
  • Jardí: solar per a realitzar actes a l’aire lliure, celebracions, càterings, jornades de treball i de voluntariat corporatiu, entre d’altres.